The Muser Battle komt naar Amsterdam!

Op 17 september wordt voor de eerste keer ooit gestreden om de de titel “beste zanger, danser of videomaker op Musical.ly in Nederland”. De winnaar vliegt naar de Europese finale in Milaan

On-en offline wereld combineren op een event
Musical.ly heeft wereldwijd zo’n 215 miljoen actieve gebruikers en in Nederland is de app al 3 miljoen keer gedownload. De app wordt door tieners gebruikt om korte video’s te maken en te delen waarin zij hun talenten laten zien. Bij The Muser Battle wordt on- en offline samengebracht om om de beste “Muser” (Musical.ly gebruiker) van Europa te vinden.

Online auditie
Musers vanaf 16 jaar kunnen auditie doen door een video te uploaden en gebruik te maken van een hashtag. Drie deelnemers uit elke categorie (Sing, Dance en Video) worden geselecteerd om een spetterende liveshow te geven tijdens de Nederlandse Finale in de Melkweg, Amsterdam.

Talenten strijden tegen elkaar
Tijdens de Nederlandse finale in de Melkweg strijden de drie beste talenten uit elke categorie tegen elkaar. Een professionele jury kiest uiteindelijk de beste Muser van Nederland en die mag door naar de Europese Finale in Milaan! Andere finalisten komen uit Engeland, Duitsland, Polen, Spanje en Italië. Na de finale is het mogelijk om een meet & greet met de Musers te hebben.

Jonatan de Boer: “Na YouTube is Musical.ly dé bestemming geworden om je talenten te laten zien aan een groot publiek. Voor OnLane dus een logische en leuke zet om daar met The Muser Battle op in te spelen!”

Tickets en tijden
The Muser Battle wordt op 17 september gehouden in de Melkweg Amsterdam (Deur open om 13:15, start show om 14:00). Toegang tot de finale is gratis en toegang tot de Meet & Selfie Experience kost 10 euro per persoon, tickets zijn te verkrijgen via ticketmaster.nl. Meer informatie is te vinden op https://themuserbattle.com/nl/

Over OnLane
OnLane is een Social Studio met een dagelijks miljoenenbereik via influencers en content op YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat en Musical.ly. Wij bereiken een jonge en betrokken doelgroep op elk device met een boodschap die relevant en platform specifiek is. Met onze expertise op het gebied van content-creatie brengt OnLane adverteerders op een effectieve en positieve manier online onder de aandacht, precies bij de juiste doelgroep. OnLane werkt voor oa: Coca-Cola, The Walt Disney Company, Vodafone, hasbro, Warner Music en And See, het label van Chantal Janzen.

Over Musical.ly
Musical.ly is opgericht in 2014 en begon als een manier om muziek te playbacken. momenteel heeft Musical.ly 215 miljoen gebruikers over de hele wereld. Zang, dans, comedy, lifestyle en sport, allerlei soorten video worden tegenwoordig gedeeld op het platform. In Nederland is de app al 3 miljoen keer gedownload.