Onze creators kunnen jouw merk op verschillende manieren integreren in hun content. Afhankelijk van jouw wensen en budget kunnen we diverse mogelijkheden aanbieden. Video‘s van onze creators kunnen in het geheel gewijd worden aan een campagne. Deze video’s heten branded video’s. Als je het liever iets kleiner aanpakt ka je ook kiezen voor een shout-out, waarbij de creator in een van zijn of haar video’s een kortere doorverwijzing maakt naar jouw website. Wil je liever geen directe doorverwijzing maar wel zichtbaarheid van jouw product, dan kan je ook kiezen voor product placement. Natuurlijk is een combinatie van deze facetten ook mogelijk. We denken graag mee over de ideale samenstelling voor jouw campagne.

  • Doritos Roulette Challenge

    Doritos Roulette Challenge

    Doritos heeft de #Playbold Doritos Roulette campagne laten uitvoeren door OnLane’s Original productie Ponkers. ...

Veel van onze creators hebben al zo een uitnodigend, uitgesproken karakter, dat het goed kan zijn dat zij in hun persoonlijkheid de waarden van jouw merk al volledig uitdragen. Een manier om hier van te profiteren en te zorgen dat het publiek van de creator hen in één adem met jouw merk noemt, is om jouw merk te verbinden aan een nieuw of bestaand format van de creator. Denk aan een tour, een spel, een challenge; allemaal interactieve formats zijn mogelijk waar je de naam van jouw merk of campagne aan kunt verbinden. Hiermee zorg je dat jou boodschap overkomt op de meest authentieke wijze mogelijk, namelijk; in de content waar de creator zelf het meest enthousiast over is.

  • CokeTV

    CokeTV

    Hoe kan Coca-Cola jongeren (13-18) beter bereiken en engagen met hun merk? Het antwoord op deze vraag was een Branded Youtube Channel genaamd ...

Produceren zit bij ons in hart en nieren. Naast het begeleiden van online talent produceren wij ook onze eigen online content met groot succes. Kanalen als Ponkers (en PonkersExtra), TIEN, StriktGeheim, Aanpakkers en FilmFabriek bereiken iedere maand miljoenen kijkers. Deze productiekracht hebben we in huis en kunnen we dus ook voor jouw merk inzetten; zo kan je het maken van de content uit handen geven hoef je je daar geen zorgen meer om te maken. Als je de productie graag zelf in handen houdt maar daarbij wel baat heeft bij onze kennis, dan delen we die natuurlijk ook graag.

  • Twenty One Pilot Parody

    Twenty One Pilot Parody

    De Populaire Amerikaanse popgroep ‘Twenty One Pilots’ bracht hun nieuwe hit “Stressed Out” naar Europa. Warner Music vroeg

Als je de stap maakt om online content te produceren, dan is het van belang dat je deze content op de juiste manier aanbiedt. Aan de hand van een aantal slimme tools kunnen we samen de beste strategie formuleren voor jouw merkboodschap. We houden hierbij rekening met het mediaconsumptie gedrag van de doelgroep, inzet van de juiste social channels en meetbaarheid van de resultaten. Ieder element uit de identiteit van jouw merk kan zo gekoppeld worden aan het juiste platform. Hiermee vergroot je de authenticiteit van jouw boodschap.

  • Vodafone & Sony

    Vodafone & Sony

    Vodafone en Sony kwamen met de campagne rondom de nieuwe Sony Xperia Z5. Als officiële hoofdsponsor van de UEFA Champions ...

Naast talloze mogelijkheden voor geïntegreerde content beschikken wij ook over onze eigen adserver waarmee je jouw eigen pre-roll-, overlay- of display-advertenties kunt laten afspelen over en om video’s uit ons netwerk. Zo weet je zeker dat jouw advertenties gezien worden door kijkers die al betrokken zijn bij de content die ze gaan kijken. Je kan zelf kiezen bij welk publiek jouw advertenties terecht komen, gebaseerd op demografie en/of interesses.  Zo houdt je volledige controle over het bereiken van de juiste doelgroep. Natuurlijk kunnen we deze advertenties ook voor je produceren, zo blijven ze in lijn met de content die in de video zal worden getoond.

Jouw content bij de geselecteerde publiek terecht laten komen kan via veel verschillende wegen en over alle platformen. Over de crosspromotie van jouw content denken wij graag mee. Zo kunnen we de doelgroep via verschillende platformen bedienen en met re-targetting op meerdere momenten in contact brengen  met jouw merkboodschap. Wij vertegenwoordigen een groot deel van de Nederlandse influencers op elk social platform en zetten deze graag in ter promotie van jouw content.

  • Efteling na Sluitingstijd

    Efteling na Sluitingstijd

    Om de Efteling spannender te maken voor tieners en twintigers heeft de Efteling de ‘Na Sluitingstijd’ campagne gestart. Hierin worden een ...

Ponkers is het succesverhaal van onze Productie afdeling. Op de kanalen Ponkers en Spreekbeurt hebben we from scratch opgebouwd naar een gecombineerd bereik van meer dan 550.000 abonnees . Hiermee worder miljoenen views per maand gerealiseerd. Met sterke formats weten we kijkers iedere week te verrassen met unieke nieuwe content.  Dit heeft Ponkers gemaakt tot één van de grote spelers in YouTube Nederland.

OnLane Nieuwsbrief
Altijd op de hoogte blijven van de laatste innovaties in het online medialandschap? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!
Laat popup nooit meer zien