Vodafone & Sony

Vodafone en Sony kwamen met de campagne rondom de nieuwe Sony Xperia Z5. Als officiële hoofdsponsor van de UEFA Champions League was de link met voetbal snel gelegd. Om het jongere publiek ook aan te spreken werd de online voetballer Bas van Velzen, ook wel bekend als vvbasvv, gevraagd te spelen tegen PSV aanvoerder Luuk de Jong.

Invulling van de campagne

De video is in samenwerking met Vodafone en Sony uitgedacht en bevatte een aantal challenges die uitgevoerd werden door Bas en Luuk. De Sony telefoon en het Vodafone merk werden hier zorgvuldig in verwerkt. De video sprak tot de verbeelding van de fans van Bas omdat hij met een van de beste voetballers van Nederland op het veld stond. De hoge productiewaarde van de video zorgde ervoor dat deze prettig weg keek en de kijker wist te boeien te het einde.


Resultaten:
Op voorhand beloofde resultaten: 50000 views
Daadwerkelijk behaalde resultaten: 708215 views
  • 4.180 likes
  • 230 reacties